Alla inlägg den 15 december 2014

Av Ida Sandström - 15 december 2014 17:30

Jag är kär  och det är tycker  jag  och man kan bli  röskönt blir m i kroppen 

och det bästa är att man har varandara att ringa    till  och göra saker med varand det är kul

när man är kär då kan man sova   som en stock i sängen   och glömma bort tiden och när man vaknar då måste man ringa   upp den perssonen som man ska vara med och meddela att man blir sen och det är super skönt att veta om man blir sen då kan man ringa   och meddela pojckvänen och berätta att man kommer lite senare och när man är kär då blir man röd     i ansiktet  och då blir det varmt i kroppen  det är skönt och att  när man har varandra när man kär du bruka man ringa  Till varandra och göra olika saker med varandra det är skönt och roligt och när man är kär i kroppen då blir man varm och glad  i hela kroppen när man är kär   då blir man varm och röd  om ansiktet och man brukar sova  som en stock  i sängen och glömma bort   tiden när man ska vara med varandra då kan ringa  och meddela den perssonen du ska vara med och berätta att du kommer lite senare och när man är kär kan man göra saker tillsammans med     varandra det är skönt tycker jag man blit glad i koppen när man är   kär i kroppen då blir man    glad i kroppen och det är skönt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards