Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Jag tycker inte om att vara i Holmsund

Av Ida Sandström - 20 maj 2014 00:29

Jag hatsr att vara och jobba i Holmsund

då är det mycket bmusikasjusovarere hemma i lägenheten ochjag Emma g på musik

med min idol jimmy jansson och jag kommer inte att vara på

så bra humör för jag saknar min pappa och mamma och jag har 

blivit dålig i magen och jag tycker om att vara ute och cykla

och springa och jag hoppas jag kan sova som en stock i sängen

i natt och jag ska drömma om min idol jimmy jansson han är så 

snygg tycker jag och nu blöder jag mycket näsblod och det är jobbigt

och jag har varit ledsen och glad men när jag kom hem hade

jag supper ont i magen och halsen jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk

nu ska jag försöka sova som en stock i sängen

och drömma om min idol jimmy jansson  han är en sjuvsovare 

jag tycker om att sjuga och lyssna på jimmy jansson  hans musik är bäst

tycker jag och nu ska jag drömma om jimmy jansson och jag är en sjuvsovare som brukar sova12:30

sen kliver jag upp ur sängen och nu ska jag drömma jimmy jansson i sängen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Sandström - 16 december 2014 23:39

Marandra är man är kär är det skönt att ha  i Kroppen och den psovaerssonen är kär   i ska kunna göra samma saker som du vill och hjälpa dig om du är skadad eller ha blivit   sjuk och då kan den perssonen ringa   till dig och försöka muntra upp dig o...

Av Ida Sandström - 15 december 2014 17:30

Jag är kär  och det är tycker  jag  och man kan bli  röskönt blir m i kroppen  och det bästa är att man har varandara att ringa    till  och göra saker med varand det är kul när man är kär då kan man sova   som en stock i sängen   och glömma bort...

Av Ida Sandström - 5 juni 2014 23:00

jag Jag ttycker ommvännera på tv och film och på dagen fick jag besök av pappa jan Sandström han har lagt min cykel och puppat mina fotbollar sen har jag varot ute och lekte med fotbollarn och jag Tyckte om att träna och sjunga och jag har prat...

Av Ida Sandström - 21 januari 2014 12:30


jag tycker om att spela innebandy och sen vilar jag och kollar på tv sen springer jag och leker ute och gyma och jag hatar att vara själv och jag kommer att ha kul nu på fredag med min kompis Jessica och sen ska jag vila i soffan och jag kommer...

Av Ida Sandström - 17 oktober 2013 18:27

jag ska fara hem till pappa Jan och mamma linda och sova över i heligen det kommmer bli kul att få åka hem till ängersjö5 och jag har varit duktig på jobbet och nu är jag trött och jag saknar mina vänner och jag har varit duktig och sen ska ja...

Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards