Alla inlägg under augusti 2013

Av Ida Sandström - 9 augusti 2013 11:56

jag är glad och har varit med mina vänner och jag brukar cykla

och lyssna på musik och skriva låtar och bakar i bland och sjunga och spela

gitarr och bussa och skriva sms med vänner och fara i väg och fika och sen

springa och vila och träna kroppen min och bada och vara ute på stan och sen pyssla

och skriva sms och lyssna på musik och åka flygplan och spela bowling och äta ute och vila i soffan

sen brukar jag lyssna på musik och skriva egna låtar och fika och vila sen spelar jag gitarr

och sjunger och är en sjuvsovare på morgonen och sen skriver jag sms till min pojkvän stefan edblom

och mina kompisar och vänner och sen lyssnar jag på jimmy jansson hans musik äger tycker jag

Av Ida Sandström - 9 augusti 2013 11:34

jag bruka ha det kul och jag tycker om att sjunga och springa och träna och vara på stan och fika med mina vänner

jag har det bra på kopparvägen hela tiden och brukar sova längge på morgonen när jag är trött och min pojvän stefan edblom har varit oss mig två gånger och hälsat på mig och jag tycker om att cykla och gyma och träna kroppen och lyssna på musik med min idol jimmy jansson och bussa det är kul tycker jag och jag tycker om att bada och åka flygplan och gyma och träna kroppen och lyssna på musik och fara ner på stan och fika och baka och sova längge på morgonen och skriva sms till min pojkvän stefan edblom och mina vänner


Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards