Alla inlägg under juni 2013

Av Ida Sandström - 27 juni 2013 19:25

  springa och cyckla och bada det är kul tycker jag och jag är kär   och jag tycker om att sjunga och spela   gitarr och bussa  med mina vänner  och jag tycker om att lyssna på Jimmy   Jansson och jag tycker om att sjunga med i hans låtar och jag tycker  Jimmy Janssons musik äger och jag är glad att jag ska få flytta hemifrån och börja jobba till hösten och nu är jag glad och snart ska jag flytta hemifrån och bo på kopparvägen 47 i umeå och jag är så kär   i min pojkvän Stefan Edblom och jag tycker om att åka flygplan   och jag är en sjuvsovare   som bruka sova längge och jag tycker det är kul att gyma och trän   kroppen och gå på stan och skriva låtar till min pojkvän Stefan Edblom och jag tycker det är kul att jag ska få flytta från Ängersjö till Kopparvägen 47 och jag har en idol han heter Jimmy   Jansson och han är snygg tycker jag och jag har hans musik på en cd och jag är en sjuvsovare   som brukar sova längge på dagarna när jag är ledig och nu ska jag lyssna på min idol Jimmy  Jansson      

Av Ida Sandström - 2 juni 2013 21:00

JAG HAR VART PÅ STAN MED LISA  OCH SEN ÅKTE VI HEM TILL HÖRNEFORS OCH JAG ÄR HEMMA OSS LISA OCH BENKE DÄR SOVER JAG ÖVER JAG TYCKER DET ÄR KULL OCH JAG TYCKER OM ATT SITTA VID DATORN OCH LYSNNA PÅ MIN IDOL   HAN HETER JIMMY JANSSON och jag tycker om att sjunga och jag tycker om LISA OCH BENKE DOM SKA FÅ KOMMA NÄR JAG HAR FLYTTAT HEMMIFRÅN ÄNGERSJÖ DET SKA BLI KULL TYCKER JAG

Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards