Alla inlägg under maj 2013

Av Ida Sandström - 27 maj 2013 04:00

 jag ska flytta hemifrån I sommar  och ta studenten det tycker jag ska bli kull och jag ska träna på gym då 3 gånger i veckan och cyckla och bada och komma och hälsa på oss min mamma och pappa och sen åker jag hem och spelar gitarr    och sitter vid datorn och sen ha disco med min pojkvän Stefan Edblom och sen lyssna på musik med min idol Jimmy Jansson  och sen ska jag bussa för det tycker jag är kull och sjunga    och jag tycker om att skriva låtar och jag tycker om att sova längge på morgonen och jag är en sjuvsovare    som    va längge och jag har en jobbi försylnig och har ont i hasen men jag ska ha kull en då och jag ha fått ett kärleks brev och sms och jag har solat och sprungit och jag har kull och sen på kvällen såg jag film och fika glass  och jag ska skriva mera låtar och sen spelar jag gitarr och köra radio styrd bil och sjuta med lufgevär och sen vilar jag mig och jag är en sjuvsovare    sen ska jag bussa    för det tycer jag är kull och jag ska börja jobba till hösten och jag tycker om att sjunga med Jimmy Jansson han är min idol och han är snygg tycker jag och jag är en trött sjuvsovareoch jag brukar blogga med Jimmy Jansson och han är en bussigoch rolig artist tycker jag och jag tycker om att sjunga  och jag ska flytta hemifrån i sommar och jag brukar vara bussig och rolig och är en trött sjuvsovare  nu och jag ska sluta på dragonskolan och börja jobba och det ska bli kull att få flytta hemifrån tycker jag och flytta i hopp med nin pojkvän Stefan Edblom och då ska vi bada och träna och äta ute och sova längge till sammas och sen fika med varandra och bussa och pussas och kramas med varandra och det är kull och jag ska börja spela innebandy och få en ny ledsagare och nya vänner och jag ska träna varje dag som kommer i hela veckan för altid 

Av Ida Sandström - 1 maj 2013 12:38

jag tycker om att sunga med min idol Jimmy Jansson   hans musik äger tycker jag och      han är en sjuvsovareoch jag tycker om att lyssna på Jimmy Jansson musik för den är så  bra tycker jag han äger på att spela gitarrhan är bussig   och jag tycker om att rida och träna och springa ochcyckl och bada i ängersjö och hoppa stutsmata och sitta vid datorn och skriva låtar och träna kroppen och jag är en sjuvsovare som inte bruka vara så pigg på dagarna när jag är på Dragonskolan då brukar jag bli arg för att jag är trött i kroppen och sen fikar jag i caffe mitten på skolan och ¨när jag sover på skolan drömmer jag om min pojkvän Stefan Edblom han är det bästa jag har för han är kär i mig och jag brukar skriva sms till han då blir han glad i hela kroppen och jag håller på att skriva en ny låt till min pojkvän och han är snygg tycker jag och vi ska flytta i hopp och sen sen ska vi ha fest och kramas och mysa med varandra och åka flygplan och sen ska vi bada med varandra sen ska vi gå på stan och äta mat och glass och träna med varandra på gym sen ska vi pussaas och krammas och jag tycker det är kull att vara kär med Stefan Edblom och han är söt som socker tycker jag och han är rolig att vara med och skriva sms med han hjälper mig om jag inte vet vad jag ska göra när jag är på väg att bli sjuk då brukar jag fråga Stefan vad jag ska göra när jag har en jobbig huvudvärk och ont i hasen och magen när jag är försyld och min älskling Sefan Edblom är det bästa jag har att pussa och kram och vi tycker om att sova längge när vi är lediga och han är söt som socker tycker jag





Av Ida Sandström - 1 maj 2013 12:30

jag tycker om att sunga med min idol Jimmy Janssonhans musik äger  tycker jag och han är en sjuvsovare  och jag tycker om att lyssna på Jimmy Jansson musik för den är så bra tycker jag han äger på att  spela gitarr   han är bussig  och jag tycker om att rida träna springa cyckla bada i ängersjö och hoppa stutsmata och sitta vid datorn och skriva låtar och träna kroppen och jag är en sjuvsovare som inte bruka vara så pigg på dagarna när jag är på Dragonskolan då bruka jag bli arg för att jag är trött i kroppen och sen fikar jag i caffe mitten på skolan och när jag sover på skolan drömmer jag om min pojkvän Stefan Edblom och han ärdet bästa jag har för han är kär i mig och jag brukar skriva sms till han då blir han glad i hela kroppen och jag håller på att skriva en ny låt till min pojkvän och han är snygg tycker jag och vi ska flytta i hopp och sen ska vi ha fest och kramas och mysa med varandra och åka flygplan och sen ska vi bada med varandra sen ska vi gå på stan och äta glass och träna med varndra på gym sen ska vi pussas och kramas och jag tycker det är kull att vara kär med Stefan Edblom och han är söt som socker tycker jag och han är rolig att vara med och skriva sms med han kan hjälpa mig om ja inte vet vad jag ska göra när jag är på väg att bli sjuk då bruka jag fråga Stefan Edblom vad ska jag göra när jag har en jobbig huvudvärk och ont i hasen och magen och när jag är försyld och min älskling Stefan Edblom är den bästa jag har att pussa och kram och vi  ytcker om att sova längge när vi är lediga och han är söt som socker tycker jag och snygg han gör mig glad i hela mitt hjärt i kroppen och nu ska jag träna kroppen i två timmar 

Av Ida Sandström - 1 maj 2013 00:00

  HEJ PÅ ER ALLA JAG HETER IDA SANDSTRÖM   OCH HAR SVÅRT ATT SOVA  PÅ NATTEN FÖR JAG ÄR SÅ KÄR SÅ JAG FÅR MYCKE SMS   FRÅN MIN POJKVÄN STEFAN EDBLOM OCH JAG SOVER   BÄTTRE PÅ SKOLTID OCH JAG TYCKER OM ATT TRÄNA  KROPPEN OCH JAG MÅR INTE SÅ BRA NU   HAR EN JOBBIG HUVUDVÄRK OCH ÄR FÖRSYLD OCH ONT I HALSEN NU OCH SOVER LÄNGGE PÅ DAGARNA   FÖR JAG HAR SÅ LÄTT ATT BLI ARG OM JAG INTE HAR SÅ MYCKET ORK I KROPPEN OCH DÅ MÅSTE JAG SOVA   LÄNGGE OCH SEN OM JAG BLIR ARG DÅ MÅSTE JAG SOVA  LÄNGGE EN GÅNG TILL OCH SEN SKRIVER JAG SMS TILL MIN POJKVÄN OCH SEN BRUKAR JAG HA SVÅR T ATT `KUNNA SOVA   I SÄNGEN MEN NÄR JAG SOVER DÅ DRÖMMER JAG OM MIN POJKVÄN STEFAN EDBLOM HELA TIDEN   OCH JAG MÅR INTE SÅ BRA NU  JAG HAR ONT I HASEN OCH MAGEN OCH EN JOBBIG HUVUDVÄRK NU OCH JAG SOVER PÅ SKOLTID OFTA NU MEN DET ÄR KULL ATT VARA KÄR TYCKER JAG OCH SKRIVA SMS  TILL MIN POJKVÄN

Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards