Alla inlägg under juni 2014

Av Ida Sandström - 5 juni 2014 23:00

jag Jag ttycker ommvännera på tv och film och på dagen fick jag besök av

pappa jan Sandström han har lagt min cykel och puppat mina

fotbollar sen har jag varot ute och lekte med fotbollarn och jag

Tyckte om att träna och sjunga och jag har pratat med Peter Sandström

och nu saknar jag pappa och mamma  och min syskon och jag 

Tyckte om att lyssna på jimmy jansson och jag är en riktig sjusovare

på morgonen och jag hoppas jag kan sova som en stock i sängen 

och drömma om min idol jimmy jansson i sängen och min bästa vän 

lars erik och min vän Peter Sandström  och jag har morgon 

för då är jag så trött och vill bara sova som en stock i sängen

och drömma om jimmy jansson i sängen  Men när jag vaknar blir jag för vånad

hur mycket klockan är  och jag tyck om att skriva sms  från   mobilen till mina vänn

Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards