Alla inlägg under januari 2014

Av Ida Sandström - 21 januari 2014 12:30

jag tycker om att spela innebandy och sen vilar jag och kollar på tv

sen springer jag och leker ute och gyma och jag hatar att vara själv och jag kommer att ha kul

nu på fredag med min kompis Jessica och sen ska jag vila i soffan och jag kommer att träffa

pappa Jan och mamma Linda och nu ska jag snart fara hem från jobbet och jag ska fika när jag

kommer hem och kollar på film om harry potter och jag tycker om att träna hela tiden nu

ska jag snart åka hem och vila mig i soffanoch pappa Jan är min bästa vän hemma i Ängersjö5    jag har ett sovrumm med min idol Jimmy Jansson det är mitt privata sovrumm som jag bruka sova i när jag är hemma oss pappa Jan och mamma Linda och jag tycker om att köra snöskoter och jag kan lyffta en snöskoter dom är tunga om man inte har tränat sina armmar som jag gör när jag är hemma

Presentation


Här är min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Gästbok

Här skriver mina vänner in kommentarer.

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards